Újabb rekordok Orosháza-Gyopárosfürdő turizmusában

Eredményesen zárta az évet Orosháza turizmusa, hiszen minden mutató túlszárnyalta a korábbi években mért adatokat: sőt, turisztikai szempontból 2018 abszolút rekordév volt mind a fürdő, mind a település szempontjából!

Orosháza-Gyopárosfürdő látogatószámai 2011 és 2018 közöttAz önkormányzati tulajdonú turisztikai üzletegységek árbevételei 17%-kal meghaladták az előző évben mért adatokat, a vendég- és vendégéjszakaszám pedig október 31-ig elérte az előző évi teljes értéket. Ezen statiszikai mutatókhoz nagyban hozzájárult az egész évet átívelő nyereményjáték kampányunk, továbbá a májustól szeptemberig tartó, 50 eseményt felvonultató rendezvénysorozat, az Orosházi Nyár.

A Gyógy-, Park- és Élményfürdő látogatottsága is kiemelkedő a tavalyi évhez képest, új rekordot állított fel Gyopárosfürdő: 252.105 fürdővendég látogatott el hozzánk, majd választott minket az “Év Feltörekvő Fürdőjének” egy közönségszavazáson.

Orosháza-Gyopárosfürdő látogatottsági grafikon 2011 és 2018 között

Az önkormányzati tulajdonú turisztikai egységeket üzemeltető városüzemeltetési feladatokat ellátó cégen belül a fürdő-szálloda-kempingek-kalandpark tengely vezetésére feláll 2019. február 1-től egy csapat Szloszjár Csaba korábbi fürdőigazgató vezetésével, kiknek a feladata a mindenkori önkormányzati tulajdonú turisztikai elemek rendszerben való működtetése és azok működésének optimalizálása lesz.

Orosháza-Gyopárosfürdő

Idén, azaz 2019-ben nagy hangsúlyt fektetünk a szolgáltatások fejlesztésére: a bababarát szolgáltatáselemek és a játszóház bővítésével, majd a fürdőben található edzőterem teljes felújításával indul az év, ezzel együtt a készül egy éves rendezvénynaptár, melynek elemei a családokra fektetik a legnagyobb hangsúlyt. Az uszoda korszerűsítése és a kemping bővítése is fontos és kiemelendő, táborok, osztálykirándulások helyszínéül fog majd szolgálni így a Termál-Kemping. Továbbra is Orosháza-Gyopárosfürdő ad otthon a Nadifeszt spirituális tábornak, a Hőlégballon Fiesztának, illetve tárgyalásban vagyunk egy Cadillac-találkozó szervezői csapatával is. A város marketingterve a belföldi és román piacra épül a már megszokott elemekkel, mely az önkormányzat támogatásával, növekvő keretösszegből valósulhat meg. Mindezek alapján bízunk abban, hogy az idei eredmények még kedvezőbben alakulnak majd.

Orosháza-Gyopárosfürdő