A napokban vált elérhetővé hazánkban a KSH adathalmaza a tavalyi év turisztikai számadatairól. A 2017-es év adatainak tükrében eredményes évet zárt Orosháza-Gyopárosfürdő, hiszen minden mutató túlszárnyalta a korábbi években realizált értékeket.
A vendégszám 16%-al emelkedett, míg a vendégéjszakaszám 21%-al nőtt, mindkét százalékos növekmény meghaladja az országos tendenciát. A vendégszámmal egyenesen arányosan nőtt az idegenforgalmi adó bevétel is, köszönhető mindez a több éve tartó marketingfolyamatnak, melyet a továbbiakban is szorgalmaz megvalósítani az önkormányzat.
Legfőbb célunk Orosháza-Gyopárosfürdő méltó helyen való elhelyezése az országos turisztikai térképen, továbbá megismertetni a lehető legszélesebb körben a térséget és az “Alföld Gyöngye”-ként emlegetett fürdőt. Utóbbi látogatottsága 7%-al nőtt 2017-ben, míg annak gyógyászati részlege is jól teljesített.
2018 februártól egy egész éves, belföldi piacot megcélzó kampánnyal készülünk a Renault Hungáriával közösen, melynek keretén belül egy komplex nyereményjátékot hívunk életre a fürdőbe látogató vendégek körében: hetente páros fürdőbelépőt, havonta wellness-utazást, míg év végén egy új városi terepjárót nyerhetnek. A 2018-as rendezvényekről március elejétől tájékozódhatnak.